Gratis verzending*
14 dagen retourtermijn

Ruilen en Retourneren

RUILEN & RETOURNEREN

Bij Keskusta kunt u artikelen binnen 8 dagen na ontvangst ruilen of retourneren.

Voorwaarde is wel dat het product compleet en ongebruikt is (inclusief prijskaartje) en in een deugdelijke en onbeschadigde verpakking zit.

Omruilen

Wilt u een artikel omruilen? Dan kunt een nieuw artikel bestellen in de webshop en kiest u voor 'afhalen in de winkel' als verzendwijze, bij opmerkingen noteert u dat het een omruiling betreft. Vervolgens stuurt u het te ruilen artikel aan ons retour. Zodra wij deze ontvangen versturen wij het nieuwe artikel op. Het eventuele verschil wordt bij ontvangst van het artikel door ons verrekend. Voeg altijd het factuur/retourformulier bij de retourzending onder vermelding dat het een omruiling betreft.

Wilt u een artikel retourneren? Dan kunt u het artikel aan ons retoursturen en ontvangt u het aankoopbedrag terug. Voeg altijd het factuur/retourformulier bij de retourzending, graag de reden van retour, uw IBAN nummer en naam invullen.
Keskusta raadt u aan uw bestelling altijd metTrack trace aan ons retour te sturen. Op deze manier is de bestelling te volgen met de Track&Trace code. U als verzender bent verantwoordelijk voor de retourzending.

Terugstorttermijnen na een retournering of annulering
Betaling met iDeal of vooruitbetaling: binnen 10 dagen na ontvangst van de retourzending
Betaling met creditcard: binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.

Kosten

- Bij een volledige retournering krijgt u uw aankoopbedrag maar de retourkosten zijn voor uw rekening.
- Bij een gedeeltelijke retournering zijn zowel de bezorgkosten als retourkosten voor uw rekening.
- Bij een ruiling zenden we u het nieuwe artikel gratis toe, de retourkosten voor het om te ruilen artikel zijn voor uw rekening.

Voor vragen neemt u contact met ons op via:info@keskusta.nl

zoom add-bag pencil arrow-down arrow-left arrow-right arrow-up bag caret-down caret-left caret-right caret-up check close down left minus plus right search star-half star up icon-whatsapp