Ruilen en Retourneren

Omruilen

Wilt u een artikel omruilen? Dan kunt een nieuw artikel bestellen in de webshop. Bij

‘Bestelling’ kiest u voor de optie 'afhalen in de winkel' als verzendwijze. Geef bij

‘opmerkingen’ aan dat het een omruiling betreft. Het eventuele prijsverschil wordt

door ons verrekend.

Vervolgens stuurt u het te ruilen artikel aan ons retour. Voeg daarbij altijd het

factuur/retourformulier bij, onder vermelding van ‘omruiling’

Zodra wij de omruilzending hebben ontvangen, sturen wij het nieuwe artikel aan u

op.

 

Retourneren

Wilt u een artikel retourneren? Dan kunt u het artikel aan ons retoursturen en

ontvangt u het aankoopbedrag terug. Sluit bij uw retourzending altijd het

factuur/retourformulier bij, graag met de reden van retour. Vergeet niet uw naam en

IBAN-nummer in te vullen.

Keskusta raadt u aan uw bestelling altijd met track trace aan ons retour te sturen.

Op deze manier is de bestelling te volgen met de Track &Trace code. Niet

onbelangrijk, want als verzender bent u ZELF verantwoordelijk voor uw

retourzending.

Terugstorttermijnen na retournering of annulering

Betaling met iDeal of vooruitbetaling: binnen 10 dagen na ontvangst van de

retourzending

Betaling met creditcard: binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.

Welke kosten voor wie?

- Bij een volledige retournering krijgt u uw aankoopbedrag retour, maar zijn de

retourkosten voor uw rekening.

- Bij een gedeeltelijke retournering zijn zowel de bezorgkosten als de retourkosten

voor uw rekening.

- Bij een ruiling zenden we u het nieuwe artikel gratis toe, maar de retourkosten voor

het om te ruilen artikel zijn voor uw rekening.

Voor vragen neemt u contact met ons op via info@keskusta.nl