Omruilen
Wilt u een artikel omruilen? Dan kunt een nieuw artikel bestellen in de webshop. Bij
‘Bestelling’ kiest u voor de optie 'afhalen in de winkel' als verzendwijze. Geef bij
‘opmerkingen’ aan dat het een omruiling betreft. Het eventuele prijsverschil wordt
door ons verrekend.
Vervolgens stuurt u het te ruilen artikel aan ons retour. Voeg daarbij altijd het
factuur/retourformulier bij, onder vermelding van ‘omruiling’
Zodra wij de omruilzending hebben ontvangen, sturen wij het nieuwe artikel aan u
op.
Retourneren
Wilt u een artikel retourneren? Dan kunt u het artikel aan ons retoursturen en
ontvangt u het aankoopbedrag terug. Sluit bij uw retourzending altijd het
factuur/retourformulier bij, graag met de reden van retour. Vergeet niet uw naam en
IBAN-nummer in te vullen.
Keskusta raadt u aan uw bestelling altijd met track trace aan ons retour te sturen.
Op deze manier is de bestelling te volgen met de Track &Trace code. Niet
onbelangrijk, want als verzender bent u ZELF verantwoordelijk voor uw
retourzending.
Terugstorttermijnen na retournering of annulering
Betaling met iDeal of vooruitbetaling: binnen 10 dagen na ontvangst van de
retourzending
Betaling met creditcard: binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending.
Welke kosten voor wie?
- Bij een volledige retournering krijgt u uw aankoopbedrag retour, maar zijn de
retourkosten voor uw rekening.
- Bij een gedeeltelijke retournering zijn zowel de bezorgkosten als de retourkosten
voor uw rekening.
- Bij een ruiling zenden we u het nieuwe artikel gratis toe, maar de retourkosten voor
het om te ruilen artikel zijn voor uw rekening.
Voor vragen neemt u contact met ons op via info@keskusta.nl